wtorek, 25 sierpnia 2020

Wakacje 2020 r. w Firleju - już za nami



 
Zrobiłem wstępną rezerwację wypoczynku letniego w Firleju
 na kolejny 2021 rok - na czerwiec i sierpień, 
w dwóch różnych ośrodkach wypoczynkowych



Jadzia zauważyła ostatniego bociana przed wylotem z Polski


Suszę się po dalekim pływaniu w przyjemnej toni jeziora


Henia z Jolą za chwilę wypływają w rejs po jeziorze.







Z Kazią sprawdzam prognozę pogody na wakacje w 2021 r.


Na upalne dni ten basen nam bardzo się przydał,
 ja go przepłynąłem nonstop czyli  bez odpoczynku
 na dystansie 20-tu jego długości
w jedną stronę szybkim kraulem i drugą powrotną stronę klasykiem
 czyli żabką i nie zmęczyłem się tym pływaniem
















Zosia na ściance


Basia na leżaku








Nocny spacer promenadą Heni z Tadziem
 i widok spadających gwiazd nad jeziorem


Tadzio pokazał mi piękne - tańczące panienki


Noc z emocjami się kończy - toteż ja z Tadziem
 żegnamy firlejowski Las Vegas


Chwila nocnej refleksji na ławeczce dla zakochanych
 przy pięknie oświetlonej promenadzie jeziora
W tle piętrowy bar z piwem -serwujący znakomite piwo przez całą noc


Basia kończy pływanie i spieszy na kolację.



Nocne biesiady w altanie przy dobrej muzyce










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz